17 Temmuz 2012 Salı

Geçmişimi yargılama, ben artık orada değilim!

Yaptığım her hatanın bi affı ya da geri dönüşü yok. İşin güzel yanı ben hiçbir şeyimi hata olarak adlandırmıyorum.
Tamam, kafam güzelken ya da yeni bi ilişkiden çıkmışken benden "hataydı" gibi bi cümle duyabilirsiniz. İnanmayın! Yaptığım hiçbir şey hata değil. 
Sizin de öyle! Sadece denemeniz yahut yaşamanız gerekiyordu ve yaşadınız.
Bi orospu çocuğu ile ilişkiniz mi oldu? Olmalıydı. Bu hep yaşadığım bi örnek olduğundan bunu verdim. Arkasından az biraz ağlayın sonra geçer zaten. Neden? Çünkü hakkaten orospu çocuğu ise o belli eder size.

Arkadaş, ben anladım ki birşey anlatacaksam önce bayaaaaaa bi geriye gidip konuya giriyorum. Benim anlatacağım şey bunlar değildi.
Daha önce 1 sene küsuratıyla blog tuttum. Biliyorsunuz zaten. Değiştirmemin sebebi eski sevgilimdi. O blogta o kadar çok ondan bahsettim ki daha fazla duramazdım. Her insanın birden fazla aşık olabileceğine inanan bi insanım. O benim ilk defa aşık olduğum insandı. Sonrası illa ki gelir, sadece o ilkti... Ve şu an zerre ondan bahsetmek istemiyorum. Amacım bu bloga geçiş hikayemi özet geçmek.
Aslında kararım bir süre hiç ilişkim olmamasıydı. Ama yapamadım. Yaani yapmak için çok çabaladım. Ama arkadaş hakkaten geliyorlar. İlla ki geliyorlar.
7 kocalı Hürmüz olduğum dönemlere geri döndüm resmen. Her yandan erkek yağıyor!
Kabul ettiğim bi gerçek var kendimle ilgili; çok orospu bi kişiliğim vardı. 
Ay Ercan çok tatlı lan! Ama Ali de çok şapşalmış be! Oha o ne? Ege'nin vücudu insani boyutları aşmışşş!!!
Beyle bi ergendim ben ve inanır mısınız kim hakkında beyle yorumlar yapsam o herifle bi ilişkim olurdu. Ama aşık olunca birşeyler değişti. Ben de dedim ki "domat sen akıllı kızsın. değilsin ama öyle var sayalım. kızım şööyle güzel bi ilişkin olsun."
Bir iki gün baya baya soyutladım kendimi. Sonra Ali çıktı, Veli çıktı, kırkdokuz elli çıktı.... En son da EFE çıktı !
Amınakoyim, kaç defa "gelecekteki sevgilime notlar" başlığı altında kendime liste yaptım hepsinde de "adın Efe olmayacak" yazdım: beni geldi bi Efe buldu!
Hani bi de bu herif benim birkaç senelik arkadaşım. İki muhabbet ettik baş başa adam aşkını ilan etti. Bi de adı yüzünden adamdan köşe bucak kaçtım! Her gün her gece aradı, zilyon tane mesaj attı. Bir gün arkadaşın eve yürüyordum tek başıma, nereden geldi, gökten mi düştü nedir bi anda karşıma çıktı. Tuttu kolumdan yolun kenarına çekti "nasılsın?" dedi. Ben de "sana ne" dedim. Tamam çocuk gibiyim ama ne yapayım aga, adamın adı EFE!
Her telefon konuşmasında, mesajında falan "seni seviyorum, yapma böyle" diyen Efe'yi neyleyim lan ben??!!! Efe dediğin bana "anne" diyecek.
Aslında her şeye verecek bi cevabım var ama olay anında değil gece yatarken aklıma geliyor. Ya da sıçarken.
Adamın her dediğine "hı-hı" ya da "hayır" diyordum yine de yılmadı.
Biz de bir gün aynı anda buradaki en büyük clublardan birine gittik. Çok tesadüf oldu! O gün bi çılgınlık edeyim dedim hep bana yapılanı yapıp çocuğun dudaklarına yapıştım.
Normalde sevgilim olacak erkeği, beni öptüğünde hiçbir şey düşünemiyorsam kabul ederim. Çok saçma bi durum. Totem gibi ama yani sevgilimi öperken Türkiye'nin sorunlarını düşünüyorsam da siktirsin gitsin o sevgili allasen!
Adamın dudaklarına yapıştığım an hiçbir şey düşünemedim. Beynim boşaldı. Sadece kulaklarımı dolduran müziği duydum ve bası göğsümde hissettim. Ama kafam bomboştu..
Ondan hemen uzaklaştım haliyle! Bu hiç başıma gelmemişti çünkü. O aşık olduğum herifi öperken bile birşeyler gelirdi aklıma, düşünürdüm ya da ne bileyim "ne olacak bu Türkiye'nin hali" bile demişimdir bir zaman... Ama bu defa aklım bomboştu. Ondan uzaklaştığımda da "şimdi ben oğlumu mu öptüm lan" deyip güldüm. Efe de bunu, onu öptüğüm için mutlu olmuşum olarak algıladı. Gerçi işime yaradı. Ama yaani... O zamandan beri Efe'yi bi böcekmiş gibi inceliyorum. Neden öyle hissettim??
Neyse neyse, öptüm canıms. Ben biraz daha düşüneyim.

2 yorum:

  1. bazı yazıların beni rahatlatıyor. bu da onlardan biri.

    dişi kişi

    YanıtlaSil
  2. :) çok tişikkirler sipirmin.
    senin de yazılarımı okuman beni rahatlatıyor bebeğim :)

    YanıtlaSil

sen yaz çiz, öpüyorum canım.