16 Temmuz 2012 Pazartesi

Enee, meğersem ben çok özlemişim sizi !

Ben geldim gençler !
Blog kapatma gerekçelerimi bi kenara bırakırsak eğer hala Domat olduğum için mutluyum, huzurluyum. "Hoşbuldum" yazımı yaşadıklarımı anlatarak bok etmek istemiyorum sadece yazmanın verdiği tadı çok fazla özlemişim o yüzden saçma salak konuşacağım.
Abicim blogsuz bi hayatta yaşanmaz ben bunu anladım. Bok bok kararlar alırken bile size danışmadan yapamıyorum. Ki şu an pek okuyucum olduğu söylenemez! Beni bilenler gelir yakında, haber uçuruyorum çünkü.
Bu blog birazcık sade kalacak diğerinin yanında da zamanla düzenlemesini yaparım zaten. Şu birkaç yazımı tamamen "nabersiniz fakyular" modunda geçireceğim.
Olum çok özlemişim lan! Kaç zamandır yazmıyorum. Yemin ederim tweet sıçıyorum sürekli buraya yazamadıkça.
Blogumu değiştirme sebeplerimi uzun uzun anlatacağım zaman da gelecek.
Mutluyum, keyfim çok yerinde ama eski blogumu çok özlüyorum.
(Buralarda bi yerlerde dişi kişi olmalı, onu es geçmeyelim!)
Artık buradayım.
Öptüm canıms.

12 yorum:

  1. hoşgeldin sefa geldin tekrar aramıza kankacım ilk ve tek izleyicinim şuan farkında mısın:)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk kankacım, göynümün sultanısın ! :)

    YanıtlaSil
  3. Ahaha senle yorumlaşmayıda özlemişim salak salak konuşasım var beyle:) Hepimiz beyleyiz kanka:)

    YanıtlaSil
  4. "beyle" yazmamışım bu yazımda hiç. aman tanrım bu ben değilim !! :D
    şaka bi yana yazmayı çok özlemişim len, kaç gündür yazmıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yaz domatım yaz.İnsanlara yazamamanın zorluğunu anlat:D:D (incir reçeli vol1):D:D

    YanıtlaSil
  6. Hahahahahah, beğen butonu yok mu lan :D

    YanıtlaSil
  7. 1.ciliği Rapunzeliçe'ye kaptırmakla beraber 2.ci olarak listelere giriş yaptım, olsun 2. olmakta güzeldir.:D

    YanıtlaSil
  8. Sen de göynümün birincisi oldun bebeğim :) o listedeki ilk 10 benim için çok değerli :D

    YanıtlaSil
  9. Hoşbulduuuummm, çok hoşbulduuumm :)

    YanıtlaSil
  10. hoş geldin sefalar getirdin domaaat valla bloğuna girip çıkmaktan ve bir şey görememekten beyin fesatı geçiriyodum. bizi ihmal etme

    dişi kişi

    YanıtlaSil
  11. hoşbuldum hatun, gelmen çok hoşş :)

    YanıtlaSil

sen yaz çiz, öpüyorum canım.