19 Temmuz 2012 Perşembe

Frekanslarımı karıştırıyor bu çocuk !

Birkaç gündür evdeyim. Sabahları çıkmak buharlaşmak demek.. Zaten Türkiye genelinde beyle, yani nerde olursanız olun derdimi anlarsınız..
Evden çıkmamam sebebiyle sürekli Abimle takılıyoruz. O da pek çıkmıyor, hatun gitti kavga bitti hesabı.
Bugün televizyonun karşısına geçmiş "Lays Fırından" yiyorduk (dünyanın en muhteşem cipsi beyler) ve kumandayı elimden alıp "hadi içecek birşey getir abijim" dedi. Ben de 3 adım sonra mutfağa varma düşüncesini gözümde büyütüp mırın kırın ettim ama soğuk bi kola o an aklımı çeldi açıkçası. Sıcaklar sebebiyle yakın eski türkçe bile yazabilirim, bunlar nasıl cümleler lan?! "Mamafih" falan..
Mutfaktan bi döndüm "nerde bu bjk tv" diye kanal aramaya girmiş it! Ama kanal arama da nasıl hızlı ilerliyor, nasıl anlatamam. Her 5 dakikada bir %1'lik yol alıyoruz.
Haliyle sinemadan önceki reklamlarda mısırı bitirmek gibi, kanal arama süresinde bütün cipsi bitirdik. Amınakoyim kanal arama izledik lan!!!
Abimi seviyorum.

O değil de benim asıl anlatacağım şey o yurt dışındaki eski sevgiliciğimin şu an babamın arabasında İzmir'den buraya geldiğini bilmek garip bi duygu. Herif babamla geliyor lan! Buraya geliyor! Oluyor böyle şeyler..

Anlatmamışım ne zamandır Efe'yi.. Beyle sıçımtrak bi ilişkim var şu an onunla. Dün bütün gece beraberdik. Ağzını kırdığımın çocuğu, gece 4 olmuş hala eve göndermiyor beni. Çük kadar uyudum zaten, uykusuzken de fena huysuzum. Birazdan çıkıp halka dehşet saçacağım!
Abicim ben hala kimseyi istemiyorum düşüncesindeyim ama Efe'nin çevresinde birşey düşünemiyor olmam durumu beni çıldırtıyor. Aşık maşık değilim hatta sandığınız gibi sevmiyorum bile. Sikimde bile değil ama merak ediyorum. Sanki ortada elle tutulabilir bi kimyasal tepkime var. Beynim buharlaşıyor onunlayken. Öf!
Neden böyle olduğunu anlamadan ondan ayrılmam ben. Ayrılmamdan kastım ilişki olarak da değil aslına bakarsanız, yanımdan ayırmayacağım bi süre.. Bakalım sebebi neymiş.

4 yorum:

  1. bakalıım neymiş

    dişi kişi

    YanıtlaSil
  2. ya da bilmiyorum ya... vazgecsem hic takmasam kafam rahat olsa yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. valla domatım ben olsam öyle yapardım. Bir baş ağrısına daha ihtiyacın yok çünkü :)

    dişi kişi

    YanıtlaSil
  4. cok haklisin bebegim. su an cevap vermiyorum aramalarina ve mesajlarina.

    YanıtlaSil

sen yaz çiz, öpüyorum canım.